2014-03-18 @ 21:33:40 / Gör-det-själv

Gör-det-själv: Lastpallar

 
Jag har fått en märklig förkärlek till lastpallar. Och i ärlighetens namn har jag sett detta fenomen dyka upp mer och mer. Det kanske beror på att jag just nu har ögonen öppna för det, men jag får ändå en känsla av att detta är lite "på modet" i hemmen just nu. Planerna till vår nya lägenhet var att göra ett soffbord av lastpallar och skruva på hjul i riktig industri-anda. Jag hade till och med hittat ett par rostiga stora hjul på ebay som jag tänkt fynda. Men min sambo höll inte med mig och det får jag respektera. Men det hindrar mig inte från att blogga om min förkärlek ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lastpallar är relativt lätta att få tag på, om du inte hittar någon gratis kan du alltid köpa en lastpall för en spottstyver. Till exempel industriområden kryllar av dom, på byggvaruhus kan man oftast se lastpallar ligga slängda på baksidan utan någon som helst användning. Flörta lite med en av byggkillarna så kan du säkert haffa åt dig en ;)
 


Postat av: Anonym

Kanonfint 👍

2016-06-22 @ 23:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: