2014-03-28 @ 10:20:00 / Vardagen

Fjärillar i magen

 
Det är med fjärillar i magen som jag vaknar upp alldeles hypernervös
Idag ska vi ha möte med hyresvärden angående vårat byte som det tyvärr blivit helt kaos med. Tack vare dom själva. De har inte godkänt vårat skäl för flytt. Trots att vi efter research kan konstatera att vi visst har ett gilltigt skäl. Mycket argument och redogörelse kommer ske idag men jag hoppas bara på det bästa. Vi vill ju flytta och måste flytta framförallt. Jag startade dessutom den här bloggen för att jag ville visa våran resa. Jag var så överygad om att bytet redan skulle ske, jag räknade inte alls med att vår hyresvärd skulle visa röven och säga "nej". 
 
Men som sagt så har vi ett gilltigt skäl för flytt. Vi måste bara bevisa det på mötet idag. Om bara mina fjärillar kunde lugna sig lite...
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: