2014-03-24 @ 12:48:00 / Hemma Hos Oss

Vackra äppelblom


Det märks att det är vår på Västkusten nu.

Vi rensade upp trädgården här hemma i helgen, bland annat klippte ner en buske som jag stört mig på väldigt länge.Den växer åt alla håll och kanter och de grenar som till slut når marken sätter rot och förgrenar sig. Vilket betyder att den där busken kan växa sig hur stor som helst. Vi klippte i alla fall (äntligen) ner de grenar som växte åt fel håll och rensade upp. De kvistar som blev avklippta måste vi slänga på en specifik sopstation och precis när vi skulle slänga rishögen i kontainern får jag syn på några avklippta äppelblomkvistar. Så fina!

 

De knep jag åt mig och gjorde något fint med. Jag älskar äppelblom, synd för den som slängde dessa vackra kvistar - men jag är glad för egen skull för nu pryder de vårat kök istället :) Katten Gastón är förstås nyfiken på kvistarna, men "ajabaja"!

 
 
 


Postat av: coffeeandcupcake.blogg.se

Vilka härliga vårbilder :) Ha fortsatt bra måndag :)

Svar: Tack så mycket, detsamma till dig! :)
Elaine Lilje

2014-03-24 @ 14:07:03 / http://coffeeandcupcake.blogg.se/
Postat av: Hanna Karlsson

Åh så fint med äppelblommor!

Svar: Visst är det underbart! :D
Elaine Lilje

2014-03-24 @ 16:53:39 / http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: JUNITJEJ

Vackra bilder!

Svar: Tack! :)
Elaine Lilje

2014-04-01 @ 21:02:34 / http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: