2014-04-04 @ 18:51:00 / Inspiration

Idén som gick lite snett.

Bild lånad från google
 
Det var genom en uppfriskande promenad som jag kom på den brillianta idén att göra en egen stege. Inredningsstegar kommer mer och mer in i våra svenska hem och jag tänker inte vara sen. Däremot föredrar jag riktiga grenar, omålade, perfekt i sin naturliga glans. Så där gick jag i skogen när en liten glödlampa tändes ovanför mitt huvud. Jag ska göra en själv! 
 
Men det var lättare sagt än gjort. Jag fann de perfekta grenarna, björk, men insåg ganska snabbt när jag började slita och dra i grenen att jag behövde en såg. Vi har ingen såg hemma. Typiskt! Så jag återvände ganska motvilligt hem igen och inväntar svar från en kompis som är snickare om jag får låna hans såg. Så.. Fortsättning följer!


Postat av: Annmarie på Broarne

Haha, känner igen mig! Jag brukar också ofta starta kreativa projekt innan jag har fått riktigt klart för mig vad som egentligen krävs.

2014-04-20 @ 09:08:44 / http://broarne.se
Postat av: Linnea

Haha, låter kul! :D

2014-06-15 @ 10:34:06 / http://linneahentschel.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: