2014-03-18 @ 20:11:00 / Om bloggen

Inredligheter.

Välkommen till inredligheter!
 
Detta är min andra blogg, dedikerad till min andra passion i livet: Inredning. Med tanke på att jag och min sambo ska flytta inom de närmaste månaderna är jag ganska exalterad på inredningsfronten. Detta har förmodligen märkts i min huvudblogg, en hopplös fotograf, men eftersom jag vill fokusera på fotografi i den bloggen var det dags att starta något nytt. På så vis kom denna blogg till. 
 
 
Det här är jag!

För er som inte känner mig sedan tidigare heter jag Elaine, en tjej med många drömmar och bollar i luften. Jag är uppväxt som rospigg, i Norrtälje (5 mil norr om Stockholm), bland annat där Astrid Lindgren spelade in Kalle Blomkvist. År 2011 flydde jag till andra sidan Sverige, till min kärlek på västkusten och här bor jag nu tillsammans med min sambo och katten Gastón.
 
Den här bloggen kommer alltså att fokusera på sådan inredning som faller mig personligen i smaken. En blogg där jag vill dela med mig av min passion till övriga världen. Mycket tips och trix, DIY och bilder från vårt hem naturligtvis. Mycket nöje och jag hoppas ni stannar en stund :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: